Den blomstertid nu kommer.....







....och med den blir valparna äldre för varje dag. Det är inte utan att det känns lite vemodigt att veta att om några veckor åker de. Samtidigt är det en glädje då jag vet att alla kommer att få underbara hem ! Något som oxå är roligt i denna kullen är att alla hamnar rätt nära,vilket förhoppningsvis betyder att jag får se alla med jämna mellanrum=)

I dag har det varit kloklippning igen .180st klor blir det.Det ni!

Det regnade på förmiddagen så då fick inte valparna gå ut men de vuxna måste ju få rasta sig .Så naturligtvis tar jag vår joggingrunda (milen) mitt i värsta ösregnet. Vi alla såg ut som dränkta katter när vi kom hem. Nu när solen kom fram är det dock valparnas tur att få njuta av värmen och friska luften.

Kommentarer
Postat av: Fam Karlsson

Underbara midsommar valpar......=)

2009-05-18 @ 16:38:12
Postat av: Fam Åkesson

Vilka fina bilder,riktga små godingar

2009-05-18 @ 21:07:11
Postat av: Maria

Underbart att se dessa bilder! Kram Donna med flock!

2009-05-19 @ 12:07:13
URL: http://www.beutyangels.se
Postat av: Helena

Åh´så fina bilder med underbart söta valpar bland fina blommor.



PS) Har nu fixat länk till dig från vår nya sida



Varma hälsningar från Norr

2009-05-22 @ 13:44:10
URL: http://www.terracorsos.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0