Vi växer varje dag =)!



                    GODDAG!



Alla 4 samtidigt -enda chansen....

Bus, Bus, Bus !

Ha ha ! Jag är FRI!!!!!

 

I går åkte valparna bil för första gången . Ingen av dem kräktes eller bajsade ner bilen. De pep i 1 min och sedan sov dom. Vilka koolingar. Vi var till en annan uppfödare och visade upp oss =). Det var 12 mil enkel resa så nu kan tjejerna åka bil.

I dag har vi varit hos Veterinären för att besiktiga de små liven och så fick de sin första vaccinering. Det gick bara fint och ingen sa ett pip när de fick sprutan heller.

Numer är damerna rätt livliga. Det är svårt att få ngn bra bild på alla 4 tillsammans därför blev syskonbilden tagen uppifrån,då de gillar att hänga i mina byxben =) Alla har oxå varit ute och inne var för sig. Det är inte alltid man är så tuff utan sina syskon. De umgås med de stora hundarna och lär sig hundspråket från både mamma och övriga vänner i vår familj.


Kommentarer
Postat av: Åsa

så söta de är!!!jag blir valpsugen....

Hoppas allt är bra! Kram Å

2009-09-25 @ 12:05:28
URL: http://holmjalnefur.blogspot.com
Postat av: Tove

De är såå söta så jag döör! Hur är Bundis mot dem nu när de börjar upptäcka världen på riktigt?

Kram Tove

2009-09-26 @ 17:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0