Nyätna och nyklippta.

 
I dag har valparna fått inviga badkaret,för nu får jag börja städa på riktigt i valphagen.badkaret är den plats de inte kan smita iväg från -därför väljer jag det=) De får nu riktig mat 4 ggr om dagen och de äter med god aptit! I dag har de fått första klippningen i form av hygienklipp och lite form -som jag kallar det. Det innebär att jag klipper huvudet på wheatenvis ,dvs kort på kinder och under haka,samt klipper kort i rumpan och baksidan av svansen.Självklart är klorna klippta också. Nu är de avmaskade igen och ff inga synliga maskar. Skönt.Om vädret håller i sig så här är det dags för utgång till helgen. Det brukar alltid vara spännande =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0