Ok stämpel i rumpan!

Idag har valparna varit hos veterinären & blivit vaccinerade & besiktigade . Id märkningen i form av ett chip i nacken gjordes av undertecknad igår . Allt stod i sin ordning , alla valpar var UA & jag fick beröm för välhanterade valpar . Roligt . För valparna var det en händelserik em då det var första gången de åkte bil . De fick även följa med då jag gjorde några ärenden på vägen . Nu när vi bor på landet passar jag på att göra så mkt som möjligt när jag är i stan så jag slipper åka flera ggr . På vägen hem bar det sig dock inte bättre än att vi blev nerprejade i diket av en lastbil & fick ringa efter traktor för att bli uppdragen . Det var inte många cm på sidan men ren ishalka så upp kom vi inte . Tack Elisabeth & Micke för hjälpen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0